![IVAGO-medewerker callcenter](/sites/default/files/styles/image_style_14_10_landscape_xs/public/media/images/2022-07/2021-09-21-site_IVAGO-10.jpg?h=b8ce7df2&itok=BzP6Ek4r)
![IVAGO-medewerker callcenter](/sites/default/files/styles/image_style_14_10_landscape_xs/public/media/images/2022-07/2021-09-21-site_IVAGO-10.jpg?h=b8ce7df2&itok=BzP6Ek4r)
Door een tekort aan personeel zijn wij van 27 december tot en met 30 december 2022 telefonisch niet bereikbaar.
Natuurlijk blijven we op pad.
- Op heel wat van jouw vragen geven we een antwoord in de rubriek 'Veelgestelde vragen'.
- Doe je aanvragen via 'Mijn IVAGO', ons e-loket is 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 open.
Vind je geen antwoord op je vraag, stuur dan een mailtje naar info@ivago.be.